Wednesday, December 30, 2009

USAHAWAN JUTAWAN BERSAMA HAI-O

Assalamualaikum & Salam Sejahtera, kami ingin memperkenalkan kepada anda SISTEM KEUSAHAWANAN HAI-O MARKETING SDN. BHD yang menawarkan satu pakej mudah perniagaan bagi menjana pendapatan sampingan yang LUMAYAN dengan MUDAH!!
Sekarang ramai USAHAWAN HAI-O meraih pendapatan RM5000 ke atas sebulan. Anda bila lagi?? Kami juga mempunyai bukti dari mereka-mereka yang telah menjadi JUTAWAN melalui perniagaan ini. Dalam kehidupan ini, kita sentiasa inginkan yang lebih baik. Kita kuat belajar, kuat bekerja tapi kenapa kita masih menjalani kehidupan yang sukar?
Mengapa memilih Hai O Marketing dan Group Taipan 181?
1. Syarikat yang kukuh Syarikat yang tersenarai dalam BSKL sejak 1996. Tersenarai dalam Papan Utama, Kaunter Khidmat Dagang 2007
2. Pengiktirafan Forbes Asia’s Forbes Asia’s telah menyenaraikan syarikat dibawah “Best Under A$ Billion” pada 28hb Nov 2007.
3. Produk yang berkualiti Lebih 2000 produk yang diakui dan mendapat anugerah SUPERBRAND, ISO, NSF, SIRIM dll.
4. Pelanggan / Rakan Kongsi Minima 4 orang sahaja seumur hidup
5. Modal Tanpa memerlukan modal sendiri, hanya sekali seumur hidup dan dana akan di uruskan melalui 8 panel bank dan 2 koperasi.
6. Bimbingan Berbeza dari MLM yang lain mahupun group selain dari Taipan 181 dari Hai O Marketing, Taipan 181 mengadakan Biz Talk 4 x seminggu secara percuma. Disamping itu juga beberapa sesi bengkel pengukuhan, seminar, meeting semasa group leader turut diadakan. Dengan lain kata, bimbingan dan bantuan dari segi motivasi, pengetahuan tentang peoduk serta plan pemasaran sentiasa diadakan bagi memantapkan ahli-ahli GROUP TAIPAN 181.
7. Pendapatan / Keuntungan berterusan Seawal bulan pertama tanpa memerlukan rakan kongsi atau ‘downline’ anda pasti mendapat ganjaran yang lumayan. Hanya Hai O Marketing yang memberi Bonus sebanyak 67% kepada pengedarnya malah menyediakan Tabung Pencen.
Agihan bonus dalam Hai O Marketing:
BONUS PRESTASI (mengikut pangkat) 41%
BONUS SMD (pengembangan Sales Manager) 15%
BONUS TABUNG KERETA 03%
BONUS WAWASAN (Pengedar cemerlang) 05%
BONUS PEMISAHAN CDM (pencen) 03%
Jumlah keseluruhan BONUS 67%
Bandingkan dengan MLM yang lain atau business yang lain...ANDA yang mementukannya!
Jadi, kami di sini ingin membantu anda menjana pendapatan sampingan yang lumayan.
Di HAI-O, tiada sebarang unsur paksaan, kami beri anda peluang, anda sendiri yang menentukan kehidupan bagaimana yang anda mahu. Percayalah, dalam dunia ini, WANG bukan segala-galanya TETAPI segala-galanya memerlukan WANG!
Berminat….
Sila hubungi Hanani : 012-2245054

No comments:

Post a Comment